Інші новини
Архів газети
  Архів за 2014 рік:
ВідеоТека






Політолог Ігор Лосєв про цензуру в Севастополі


Ігор Лосєв про останні ініціативи В. Ющенка


Музей побуту Західної України в Севастополі
Дружні сайти
   
   
   
   
   
   

#27 за 21.10.2011
СЕВАСТОПОЛЬ ВСЕ ЩЕ НЕПРИСТУПНИЙ...

На пострадянську територію важко пробиваються не лише високі європейські стандарти демократії і права. З часів відкриття Севастополя для іноземців у минулому столітті ні місцева, ні центральна влада не можуть вирішити простого питання швартування великих круїзних лайнерів біля причалу морського вокзалу. Довжина найбільшого місця для швартування - 200 метрів, а щоб пришвартувати круїзний лайнер, потрібно 300 метрів причальної стінки. Тобто причал може приймати тільки невеликі лайнери, бо для заходу більш великих суден міжнародних круїзних компаній довжина причалу повинна становити не менше 500 метрів. Відсутні 300 метрів поряд належать Чорноморському флоту Російської Федерації.
Круїзний бізнес у світі розвивається стрімкими темпами. А приймати океанські лайнери можуть поки що тільки Одеса й Ялта. Ось і 14 жовтня круїзний теплохід «Artania» - найбільший у цьому сезоні з довжиною 231 метр - змушений був розміститись на рейдовій стоянці, а пасажирів доставляти до берега власними ж катерами. Культурний, політкоректний і чемний командир «Artania» Жарле Флатебое сказав журналістам, що їхній прихід нічого не затьмарило, а працівники морського порту зустріли дуже професійно.
Можливості лайнера поки що є недосяжними для вітчизняного флоту: 8 пасажирських палуб, 594 каюти для 1194 пасажирів, 514 членів екіпажу, 7 барів, 3 ресторани, бібліотека, басейни (1 - критий і 2 - просто неба), спа-центр, кінотеатр.
Минулого року у штабі Чорноморського флоту твердо заявили: «Викликають подив публікації в деяких ЗМІ про можливість передачі Севастопольському морському порту причалів Чорноморського флоту, в тому числі і Мінної стінки, з метою прийому круїзних лайнерів. Мінна стінка є історичним, спеціально обладнаним місцем дислокації кораблів ЧФ».
Тобто кращої стоянки для малих протичовнових кораблів іншої держави, ніж у центрі міста, бути не може ніколи. Ні п'яді українського берега ЧФ РФ не віддасть! І маяками продовжуватиме незаконно користуватись.
А тим часом невеличке Монако приймає 650 круїзних суден за рік. І порт процвітає, і жителі не бідують.
На Міжнародному інвестиційному форумі в Севастополі у жовтні 2011 р. в. о. начальника Севастопольського морського торгового порту Тимур Кондратьєв у своїй доповіді «Проекти розвитку готельного і круїзного бізнесу і будівництва вантажних терміналів» знову підкреслював необхідність розвитку інфраструктури для прийому іноземних туристів. І віце-прем'єр-міністр України Борис Колесніков нещодавно доручив вивчити можливість використання для швартування круїзних лайнерів стінок, орендованих Чорноморським флотом РФ. А чи дозволять це Харківські угоди?
Довідники заманюють інвесторів інформацією про те, що «у межах міста є причальна інфраструктура високого технічного рівня завдовжки більш ніж 30 км (усього 287 причалів)».
Та виглядає, що Севастополь може залишитись неприступним для Європи. Принаймні до 2042 року.

Микола ВЛАДЗІМІРСЬКИЙ
м. Севастополь
Фото автора
 
"Кримська Свiтлиця" > #27 за 21.10.2011 > Тема "Резонанс"

Переглянули: 1301 раз(а), газета / Опублікована : 21 Жов. 2011
Ім`я / нікнейм:
Коментар:
Афоризми

Коли рани у раба заживають, він плаче за минулим.

Володимир ГОЛОБОРОДЬКО

Пошук

Подяка

Всiм спасибi!


Підписка
Передплачуйте “Слово Севастополя” для себе та своїх близьких!

Підписка RSS

Підписка E-mail:

Форум
Погода

Погода в Україні

Курс валют

Фази Місяця

Фазы Луны на RedDay.ru (Севастополь)
День в історії

Календар свят і подій. Листівки, вітання та побажання

Афоризми